Castor3D
0.11.0
Multiplatform 3D engine
|
Attributs publics | |
ShadowType | filterType { ShadowType::eNone } |
GlobalIlluminationType | globalIllumination { GlobalIlluminationType::eNone } |
uint32_t | volumetricSteps { 0u } |
float | volumetricScattering { 0.2f } |
castor::Point2f | rawOffsets |
castor::Point2f | pcfOffsets |
castor::Point2f | variance |
RsmConfig | rsmConfig |
LpvConfig | lpvConfig |
ShadowType castor3d::ShadowConfig::filterType { ShadowType::eNone } |
Référencé par castor3d::Light::getShadowType(), et castor3d::Light::setShadowType().
GlobalIlluminationType castor3d::ShadowConfig::globalIllumination { GlobalIlluminationType::eNone } |
LpvConfig castor3d::ShadowConfig::lpvConfig |
Référencé par castor3d::Light::getLpvConfig().
castor::Point2f castor3d::ShadowConfig::pcfOffsets |
castor::Point2f castor3d::ShadowConfig::rawOffsets |
RsmConfig castor3d::ShadowConfig::rsmConfig |
Référencé par castor3d::Light::getRsmConfig().
castor::Point2f castor3d::ShadowConfig::variance |
float castor3d::ShadowConfig::volumetricScattering { 0.2f } |
uint32_t castor3d::ShadowConfig::volumetricSteps { 0u } |
Référencé par castor3d::Light::getVolumetricSteps(), et castor3d::Light::setVolumetricSteps().