Castor3D 0.15.0
Multiplatform 3D engine
|
#include <Shadow.hpp>
Attributs publics | |
ShadowType | filterType { ShadowType::eNone } |
GlobalIlluminationType | globalIllumination { GlobalIlluminationType::eNone } |
uint32_t | volumetricSteps { 0u } |
float | volumetricScattering { 0.2f } |
castor::Point2f | rawOffsets |
castor::Point2f | pcfOffsets |
float | vsmMinVariance {} |
float | vsmLightBleedingReduction {} |
castor::RangedValue< uint32_t > | pcfFilterSize { 4u, castor::makeRange( 0u, MaxPcfFilterSize ) } |
castor::RangedValue< uint32_t > | pcfSampleCount { 8u, castor::makeRange( 0u, MaxPcfSampleCount ) } |
RsmConfig | rsmConfig |
LpvConfig | lpvConfig |
ShadowType castor3d::ShadowConfig::filterType { ShadowType::eNone } |
Référencé par castor3d::Light::getShadowType(), et castor3d::Light::setShadowType().
GlobalIlluminationType castor3d::ShadowConfig::globalIllumination { GlobalIlluminationType::eNone } |
LpvConfig castor3d::ShadowConfig::lpvConfig |
Référencé par castor3d::Light::getLpvConfig().
castor::RangedValue< uint32_t > castor3d::ShadowConfig::pcfFilterSize { 4u, castor::makeRange( 0u, MaxPcfFilterSize ) } |
Référencé par castor3d::Light::getShadowPcfFilterSize(), et castor3d::Light::setPcfFilterSize().
castor::Point2f castor3d::ShadowConfig::pcfOffsets |
castor::RangedValue< uint32_t > castor3d::ShadowConfig::pcfSampleCount { 8u, castor::makeRange( 0u, MaxPcfSampleCount ) } |
Référencé par castor3d::Light::getShadowPcfSampleCount(), et castor3d::Light::setPcfSampleCount().
castor::Point2f castor3d::ShadowConfig::rawOffsets |
RsmConfig castor3d::ShadowConfig::rsmConfig |
Référencé par castor3d::Light::getRsmConfig().
float castor3d::ShadowConfig::volumetricScattering { 0.2f } |
uint32_t castor3d::ShadowConfig::volumetricSteps { 0u } |
Référencé par castor3d::Light::getVolumetricSteps(), et castor3d::Light::setVolumetricSteps().
float castor3d::ShadowConfig::vsmLightBleedingReduction {} |
float castor3d::ShadowConfig::vsmMinVariance {} |
Référencé par castor3d::Light::getVsmMinVariance(), et castor3d::Light::setVsmMinVariance().