Castor3D 0.12.0
Multiplatform 3D engine
Attributs publics | Liste de tous les membres
Référence de la structure castor3d::VoxelizerUboConfiguration

#include <VoxelizerUbo.hpp>

Attributs publics

castor::Point4f gridConv
 
castor::Point4f radiance
 
castor::Point4f other
 
castor::Point4ui status
 

Documentation des données membres

◆ gridConv

castor::Point4f castor3d::VoxelizerUboConfiguration::gridConv
  • float worldToGrid: Factor from world position to grid position
  • float gridToWorld: Factor from grid position to world position
  • float gridToClip: Factor from grid position to clip position
  • float clipToGrid: Factor from clip position to grid position

◆ other

castor::Point4f castor3d::VoxelizerUboConfiguration::other
  • vec3 gridCenter: Center of the voxel grid, in world space units
  • float rayStepSize;

◆ radiance

castor::Point4f castor3d::VoxelizerUboConfiguration::radiance
  • float radianceMaxDistance;
  • float radianceMips;
  • uint radianceNumCones;
  • float radianceNumConesInv;

◆ status

castor::Point4ui castor3d::VoxelizerUboConfiguration::status
  • uint enabled;
  • uint conservativeRasterization;
  • uint enableOcclusion;
  • uint enableSecondaryBounce;

La documentation de cette structure a été générée à partir du fichier suivant :