accept(PipelineVisitorBase &visitor) | castor3d::IndirectLightingPass | |
DescriptorIdx énumération | castor3d::IndirectLightingPass | |
eBrdf valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eColMtl valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eCount valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eDepthObj valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eGpInfo valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv1B valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv1G valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv1R valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv2B valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv2G valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv2R valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv3B valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv3G valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpv3R valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpvGridConfig valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLayeredLpvStart valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLpvB valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLpvG valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLpvGridConfig valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLpvR valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eLpvStart valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eMaterials valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eModels valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eNmlOcc valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eScene valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eSpcRgh valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eVctFirstBounce valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eVctSecondBounce valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eVctStart valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
eVoxelData valeur énumérée | castor3d::IndirectLightingPass | |
getLastPass() const | castor3d::IndirectLightingPass | inline |
IndirectLightingPass(RenderDevice const &device, ProgressBar *progress, Scene const &scene, crg::FramePassGroup &graph, crg::FramePass const &previousPass, Texture const &brdf, Texture const &depthObj, OpaquePassResult const &gpResult, LightPassResult const &lpResult, LightVolumePassResult const &lpvResult, LightVolumePassResultArray const &llpvResult, Texture const &vctFirstBounce, Texture const &vctSecondaryBounce, SceneUbo const &sceneUbo, GpInfoUbo const &gpInfoUbo, LpvGridConfigUbo const &lpvConfigUbo, LayeredLpvGridConfigUbo const &llpvConfigUbo, VoxelizerUbo const &vctConfigUbo) | castor3d::IndirectLightingPass | |
ProgramPtr typedef | castor3d::IndirectLightingPass | |
ProgramType énumération | castor3d::IndirectLightingPass | |
update(CpuUpdater &updater) | castor3d::IndirectLightingPass | |